טראמפ תוקף: "סנדרס חבר לשטן, שודדים לנו את הבחירות"

יש יותר ויותר עדויות לפיהן הבחירות לא יהיו כשרות. "ב-8 בנובמבר כדאי שנזהר, עומדים לרמות אותנו בבחירות, אני מקווה שהרפובליקנים ישגיחו היטב או שייקחו לנו אותן", אמר טראמפ
admin2 No Comments on טראמפ תוקף: "סנדרס חבר לשטן, שודדים לנו את הבחירות"

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ תוקף את ברני סנדרס והילרי קלינטון: "הוא עשה עסקה עם השטן" • מאשים את הדמוקרטים: "יש יותר ויותר עדויות לפיהן הבחירות לא יהיו כשרות. ב-8 בנובמבר כדאי שנזהר"

יש יותר ויותר עדויות לפיהן הבחירות לא יהיו כשרות. "ב-8 בנובמבר כדאי שנזהר, עומדים לרמות אותנו בבחירות, אני מקווה שהרפובליקנים ישגיחו היטב או שייקחו לנו אותן", אמר טראמפ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב לא מפסיק לייצר כותרות. אתמול (שני) בשיחה עם תלמידי תיכון באולם בפנסילבניה, תקף את ברני סנדרס על כך שחבר להילרי קלינטון. לדבריו: "הוא עשה עסקה עם השטן", ואף הדגיש – "היא השטן" כשהוא מתכיוון ליריבה שלו בבחירות לנשיאות הילרי קלינטון.

הנאום אמש בפנסילבניה, הוא הפעם הראשונה שהמועמד הרפובליקני מרשה לעצמו לכנות את קלינטון – השטן. זמן קצר לאחר מכן, במהלך אירוע בחירות מאוחר יותר באוהיו, המשיך טראמפ במתקפה ואמר שיש יותר ויותר עדויות לפיהן הבחירות לא יהיו כשרות. "ב-8 בנובמבר כדאי שנזהר, עומדים לרמות אותנו בבחירות, אני מקווה שהרפובליקנים ישגיחו היטב או שייקחו לנו אותן", אמר טראמפ.

כזכור וכפי שפורסם ב'אתר קול חי' הבוקר: טראמפ ספג הרבה מאוד ביקורת על דבריו, לצד ביקורת שהטיח בו איש העסקים היזם והמיליונר וורן באפט, שגם קרא לו לפרסם את נתוני המס שלו.

המשקיע הגדול בעולם נגד טראמפ: "הוא מפחד בגללכם"

אמירותיו מעוררות המחלוקת של טראמפ הגיעו על רקע סקר שהתפרסם אמש ב-CBS על פיו הוועידה הדמוקרטית העניקה לקלינטון ייתרון של 7% מול טראמפ.



0 תגובות